Ať už jste našimi zákazníky či nikoliv, neváhejte využít bezplatné servisní linky, která je v provozu
nepřetržitě 365 dní v roce. Pokud jste našimi zákazníky a využíváte
vzdálenou diagnostiku nebo havarijní strategii, pomůžeme Vám téměř obratem.
Náš mobilní servisní tým je se svou pojízdnou dílnou připraven pomoci v jakékoliv situaci, ať už se jedná o mechanické závady či poruchy elektroinstalace nebo potřebujete provést výměnu lan a vázacích prostředků.
Jeřáby připojené k naší on-line diagnostice jsou vzdáleně a průběžně monitorovány a v případě závady okamžitě detailně diagnostikovány. Výhodou připojení k online diagnostice je pravidelné zasílání systémových reportů.
Disponujeme vlastním revizním týmem pro revize jeřábů, jeřábových drah, příslušenství a vázacích prostředků. Standardně spolu s revizí poskytujeme i provedení po-revizních oprav.
Havarijní strategie spočívá ve zdvojení jednotlivých prvků jeřábů, kdy při výpadku jakékoliv části celku je tato nahrazena náhradní jednotkou, která je umístěna přímo na stroji. Ať už dojde k poruše frekvenčního měniče nebo motoru, systém se přepne na náhradní jednotku a nedojde tak výpadku funkčnosti systému.
Vaše kontaktní údaje zpracujeme dle našich zásad pro zpracování a ochranu osobních údajů. |
Více o komplexním řešení servisních služeb
Postup výzvy k výjezdu servisní služby
Děkujeme za Váš zájem o naši práci. Snažíme se našim parterům pomáhat nejen na konkrétních projektech, ale také v jejich rozvoji.
Dovolte nám Vás inspirovat a informovat.
Občasník s novinkami |
Oborové zajímavosti |
Více ukázek realizací |
Uložte si náš kontakt |